ToekomstSchilders

in Andijk

Schildersbedrijven
<<=Terug naar schildersbedrijven in Andijk


bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van schildersbedrijven in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de schildersbedrijven. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen schildersbedrijven
VToekomstSchilders
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Soort opdracht
Opties
Van plan dit project uit te voeren?
Omschrijving *
 

privacy


ToekomstSchilders
Ged. Laanweg 47
1619 PB Andijk

tel: (0)228 594900

Extra informatie

ToekomstGroep
Dat geeft grip op de toekomst
Met de bundeling van verschillende disciplines op het gebied van nieuwbouw, renovatie, planmatig onderhoud en 24 uurs service, is ToekomstGroep in staat om integrale en duurzame oplossingen voor uw huisvestingsvraagstuk te leveren op de lange en korte termijn.

Nieuwbouw, renovatie en planmatig onderhoud
Zo kunt u bijvoorbeeld de complete regie en uitvoering met betrekking tot de bouw én afwerking van uw bedrijfspand, bouwproject of woningen aan ons overlaten. Maar ook resultaatgerichte afspraken met ons maken over de totale renovatie- en onderhoudscyclus van uw vastgoedbezit.

ToekomstSchilders
Geeft glans aan uw vastgoed

ToekomstSchilders zorgt voor een perfecte afwerking van uw wanden, vloeren, plafonds en buitenwerk. En speelt een belangrijke rol als het gaat om het waardebehoud van uw vastgoed.
In goede handen

Met meer dan 130 allrounders en specialisten zijn wij de aangewezen partner om uw nieuwbouw-, renovatie- of onderhoudsproject van de gewenste finishing touch te voorzien. Bovendien profiteert u voor reparaties, het zetten van glas en een 24-uurs service van onze samenwerking binnen ToekomstGroep.

Onze visie
Onze visie in twee woorden?
Dat is verwachtingen overtreffen

Als ToekomstGroep vinden we dat u meer van ons mag verwachten. Méér dan alleen het nakomen van afspraken, het binnen vastgestelde budgetten blijven, het halen van deadlines en een voor u acceptabel kwaliteitsniveau. Omdat het onze ambitie is om werkelijk onderscheidend te zijn. In de manier waarop wij voor u werken. In het uiteindelijke resultaat. En in de voordelen die onze aanpak ook op langere termijn voor u oplevert.
Samen voor het beste resultaat

Daarom kunt u ervan verzekerd zijn dat elke schakel binnen onze groep steeds maar één belang voor ogen heeft: een optimale inbreng te leveren aan de uitkomst van het totaalproces en úw belang als klant. Door slim gebruik te maken van elkaars ervaring en expertise, betrokken en innovatief te zijn, en scherp te letten op een goede afstemming en een efficiënte inzet van mensen, tijd en middelen. Maar ook door alle aandacht te besteden aan een goede samenwerking met andere projectpartijen.
Een dienstverlener

We komen afspraken na
En communiceren met alle partijen
Je verantwoordelijk voelen voor het proces en het eindresultaat. Een perfecte samenwerking en afstemming van de werkzaamheden, door de hele bouwketen heen. En vooral goed communiceren. Het is cruciaal voor het welslagen van elk project.

Met u en de buurt
Daar horen duidelijke afspraken bij. Met u, omdat u als opdrachtgever blind moet kunnen vertrouwen op de opgegeven opleverdatum. En met bewoners en omwonenden. Omdat de buurt er recht op heeft te weten dat we er alles aan doen om overlast te beperken. Dat we zorgen voor een veilig afgeschermde bouwplaats. En voor een goede afwikkeling van het werkverkeer.

Specialiteit

Bij Intertoekomst zijn een aantal staffuncties ondergebracht die voor de gehele groep werkzaamheden coördineren en uitvoeren.
Deze werkzaamheden bestaan o.a uit:
  • Het voeren van de directie en het stuur en richting geven aan de dochtermaatschappijen
  • Het verzorgen van de totale financiële- en loonadministratie, inclusief jaarwerk
  • Het samenstellen van diverse jaar- en meerjarenplannen
  • Juridische ondersteuning aan de dochtermaatschappijen
  • Wagenparkbeheer voor alle bedrijfs- en personenauto's die tot de groep behoren
  • Het oplossen van personele en organisatorische vraagstukken door de afdeling Personeel en Organisatie
  • Het beheer van het onroerend goed van Intertoekomst en de dochtermaatschappijen
  • Het uitvoeren van het Veiligheids-, Kwaliteits-, Arbo en Milieu beleid (KAM)
  • Het coördineren en organiseren van het ISO kwaliteitsborging systeem
De Toekomst Schilderwerken BV in Amsterdam hecht grote waarde aan de wijze waarop aandacht wordt besteed aan de veiligheid van de werknemers. Dit wordt overkoepelend bewaakt, geëvalueerd en bijgestuurd door de afdeling KAM/ISO in nauw overleg met de dochtermaatschappijen.

Tevens hecht de Toekomstgroep grote waarde aan integriteit. Hiervoor is een gedragscode opgesteld en aangemeld en gepubliceerd bij het SBIB.
SAMEN BOUWEN WIJ AAN UW TOEKOMST!